Gårdagens blogg.

Man kanske borde passa på med en dress-om här på bloggen nu när det är lov?
Julkulor och" ho ho merry christmas "-temat kanske inte är lika aktuellt längre?
Problemet ligger i att jag har verkligen ingen lust. Vad tänkte jag på när jag gav bloggen ett christmasface? Det är så jobbigt och pilligt att ställa allt till rätta.



Dagen har spenderasts i stockholm. Om det inte vore för att lämna brodern där skulle resan varit ganska onödig.
Flera timmar traskandes på stan utan några större upptäckter. Hittade en kofta (ovanligt, det är det enda jag köper nu för tiden) som var nersänkt från 1000 till 500 på Åhlens. FYND tänkte jag och inom fem minuter var den min. Det kändes i plånboken, hur korkad kan man vara? För att en kofta har kostat 1000, men kostar 500 är den inte billig. Tacka vet jag HM.

Men jag var sur också. Sådär "petardupåmigsåsprängsjag". Ibland tycker jag inte om min pappa. (fast jo det gör jag väldigt väldigt mycket). På en sekund släckte han hela min shoppingglädje. Jag tar inte upp orsaken här och nu men GAH. Det slutade med att jag gick ensam på stan och tjurade, men hittade ännu mindre.

Sen kom jag hem, slog på TVn och det första jag såg var tack och adjö till Timo i körslaget. På sätt och vis är jag lite tacksam, för det programmet var ganska segt. Men Timo är omtyckt och jag HEJADE så det stod härliga till. Bajsa på att han åkte ut först. Svennar är så himla strikta, ska göra som dom alltid gör. Rösta på den som grannen röstar på, den som tidningen säger man ska rösta på. Någon som ser normal ut och som man gärna känner väl till sedan innan. Någon som Wells eller Nanne.
Men tack timo, du räddade mina lördagar här framöver. fast bääääst var du lätt.

Efter det spännande slutet såg jag en film med 50 cent om 50 cent. Den var as bra. Get rich or die tryin.
Var längesen jag såg sådan bra film. Så hemsk men ändå grym! Se den!

Nu är klockan mycket och jag ska sova.
Godnatt på er!


(det här skulle publiceras igår, lördag, om det inte vore för att min dator är störd. pusshej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0