She's the lucky

Om sanningen ska fram så har jag alltid gillat Britney.
Hon är ändå den som jag beundrade när jag var liten och den som jag stod och dansade till framför spegeln.
She's the lucky, she's the star minns jag att jag mimade.
Fast på senaste har jag inte varit något större fan. Inte lyssnat på hennes musik, jag är inte så insatt när det gäller sådan där radiopop. Men en gång i tiden var jag faktiskt det.

Jag hör hur folk skäms över sina Spice girls, Aqua, Britney-skivor.
Varför ska man göra det egentligen? Man kan ju inte precis räkna med att man är likadan nu som när man var 10?

Nåja.
Den där Britney, hon är ingen lucky star hon.
Såg nyss dokumentären på tv4 där de har följt Brittan 60 dagar.
Det är sådana dokumentärer som får en att tacka en själv att man inte är sockersöt, utmärkt dansare och en grym sångerska med sjukt stor karisma. (Fast nu när jag tänker tillbaka på det så vet jag inte om hon är sådan där grym sångerska. Hon vet däremot hur man använder vibratot) 

Vart hon än går så följer det efter 50 stycken paparazzifotografer.
Seriöst? Det är helt sjukt!
Hon berättade om hur jobbigt det var och man märkte det. Man såg på henne att hon är inte lycklig. Hon har gjort succé, en för stor succé vilket ledde till ett misstag. Jag kan inte låta bli att tycka synd om henne.
I vanliga fall suckar man åt kändisar, de får ju faktiskt lite skylla sig själva. Blir man kändis så hör det ju till. Men jag känner medlidande, det gör jag.

Alla vill väl nå framgångar?

Jag fattar inte ens hur man kan tänka sig att bli paparazzifotograf. Sådant lågt yrke! Följa efter någon och ta så mycket kort som möjligt att tjäna pengar på. Kliva över gränsen och göra sånt där som inte borde vara tillåtet. 
Det måste seriöst vara det sämsta yrket man kan ha! Jag ska aldrig bli paparazzifotograf!


Däremot ska jag sova.
Min rapport är inte klar, och jag vet verkligen inte hur eller när ja ska bli klar med den imorn. Jag har ju konserter...
Nu har jag verkligen inte tid. Måste sova...
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag skäms inte! Vi(jag) kom fram till det i skolan härom dagen: Spice Girls är As bra och Aqua är också As bra. Fortfarande!





Det är min åsikt. HÄHÄ

2008-12-07 @ 11:29:51
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0