Make it snappy

åh nej! det här ska inte bli sådär förskräckligt långt som det blev igår. (hej sju fulla wordsidor!)
jag ska ju sova nu. krypa ner i min koja och snarka sött hela natten. för jag är trött.

har suttit i flera timmar och försökt ta mig igenom lite excel. Vi har prov på det imorn.
Jag fattar ingenting, men för det ska det inte gå dåligt.
Jag tänker inte göra en Frida och klaga på allt som är runt omkring (även om jag så gärna har lust för det). Haha, det är verkligen svinmycket just nu och det gäller att se upp för väggen.
Som tur är har jag ju lite dataskills. På senaste provet, då det handlade om word, fick jag MVG.
Dock mitt ända MVG inom Folkungas historia, och det gör det ganska sorgligt. Inom datakunskap, jag sitter för mycket vid burken. Men på excel har jag noll koll, så det är stort mysterium hur det kommer sluta. (spännande va? not)

Om jag ska fortsätta dra min missnöjdhet över skolan.
Jag saknar Lasse.
Lasse förstod mig, och det gör inte han den där gröna manchesterbyxan som inte kan räcka sig över ett G+ när det gäller mig.  Lasse var bra och han gjorde allt inom parantes...
Fast gröningen kan ju engelska. Make it snappy.


Förövrigt har jag drömt om Ola Salo hela dagen lång. För dagen har verkligen varit tråkig från början till slut.
Det var tråkig att sjunga julsånger, för jag kunde inte klämma fram en ton. Istället satt jag och gäspade i kapp med mig själv. När jag kom hem skulle jag plugga. Istället såg jag senaste oth, bevvan, somnade tjugo minuter... Sen tog jag faktiskt tag i pluggskiten.

Jag måste få ordning på mitt liv.
Jag börjar med att sova.
Godnatt



om man bortser från thorsten flick och hans fula grymtanden, så är denna mer än helt ok.


Ola Salo ft. Thorsten Flinck - Dansa i neon

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag drömde om Lasse inatt :)

Eller, jag tror åtminstone att det var en dröm.



Vi åt banan tillsammans...

2008-12-02 @ 17:36:57
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0