keep breathing

jag kanske inte får så mkt kommentarer i min blogg, men att veta att det är dubbelt så många läsare varje dag nu för tiden är faktiskt roligt! (drastisk höjnings..wiihu)

i vilket fall. nu är julafton över och jag är dödstrött.
ett konstanterande är att jag gillar björre gustafsson.  hoho

och att jag har samlat på mig mycket nytt, smörigt och gott från grey's säsong 3. kittlar dödskönt i kistan.
imorgon ska iPoden fyllas på och jag ska sitta med mina nya lurar och läsa nån bra bok.
vem vet, kanske blir den där the pearl så att man blir kvitt med den? eller bra skrev jag?

nåja. slutdiskuterat. 
sova!
sleep well. puss godnatt 
jag saknar esteterna.  


all we can do is keep breathing

Kommentarer
Postat av: Fridan

Jag ska låsa in dej i mitt skåp och ta dina hörlurar, sen ska du få sitta där coh skämmas medan jag är dödscool i mina nya wesc lurar. SÅ avundsjuk är jag på dej nu Karin!!! jag önskade mej också sånna i julklapp .__.

2008-12-25 @ 18:35:51
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0