Celebrate good times come on

Ni ska veta att det är segt att inte ha internet på en hel vecka. Helt plötsligt känner man sig så ensam och övergiven. Den här internetfria veckan har det dessutom hänt så sjukt mycket som jag velat berätta om.

Det blir en snabbgenomgång. Långt, men läs!

- Förra fredagen var helt kalas! Rapparna, Åbergarna, Amanda, Frida, Fanny & jag åkte till Linghem där vi stämde upp i julsång på ICA. Altarna, som bestod av moi och Frida gjorde fina stämmor, spec till Rudolf med röda mulen. Ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho

- Efter julsånger gav vi oss av mot Grebo där det var klassfest hos Emlan. Sjukt mysigt med glögg, snöbollskrig, dans och idolfinal (KEVIN, jag blev kär!). Jag och Frodo byggde en snögumma som vi döpte till Berit. Hon var jättefin med röd pussmun! Men Otto och Henning kastade henne i poolen. GAAH ! :( rip berit. we will always remember you.

- I söndags blev jag faster, igen! Den lilla gossen (som är så bedårande vacker!) ska heta Pelle. Hans stolta storasyster som var hemma hos oss hela helgen satt och pussade på lillebror som var på bild på mobilen i säkert flera timmar. Naaw.

- Igår hade musikgymnasiet julkonsert i Konsert och Kongress. Brandlarmet gick precis efter genrepet och det tyckte jag var extremt spännande :) Konserten gick sjukt bra, speciellt luciatåget. Känns sjukt bra att man får vara med två år till (A)

- Idag var det klasskampen. Såklart ställde vi upp med våran stönkör och såklart gav vi smör till juryn. Vinsten är antagligen inte vår, men kul var det, inte alls pinsamt........

Nu blev dt mycket och that's all, gubbar.
Sista riktiga dagen imorgon och då har Åke planerat in svenskaprov. wiihu.
Därför ska jag ta och killedill.

puss hej, musikgymnasiet ska det va!


Kommentarer
Postat av: Frodo

Rudolf Rudolf Rudolf Rudolf Rudolf!

Partyvecka har det minnsan varit och jag diggar ditt sätt att skriva på :)

2008-12-17 @ 22:21:52
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Frodo

Rudolf Rudolf Rudolf Rudolf Rudolf!

Partyvecka har det varit och jag diggar ditt sätt att skriva på :)

2008-12-17 @ 22:23:05
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0