walking in the winter wonderland

det här kallar jag julmys!


Jason Mraz - Winter Wonderland



Så är julafton här. Den där dagen alla har förberett sig så in i den inför. Nu sitter folk i sina stugor och dricker glögg och äter pepparkakor eller julbord. Här är allt gjort nu, vi firade jul igår kväll så idag är det allmänt slappt. Sjukt skönt må ja säga, för jag är trött som en ko och halvsov till Kalle Anka. Tänka sig att man börjar växa ifrån det där och att det inte alls är lika intressant längre...
Lite klappar har det också blivit, tomten var här i går men han blev påkommen stackarn. "Tomten ringde och sa att han är i Mjölby ikväll och att han inte hinner hit, då frågade tomten om jag ville vara tomte åt tomten och sådant erbjudande kan man ju inte tacka nej till"
Fint tacklat  ;)

I vilket fall var tomten snäll, jag fick weschörlurar (som dock är för coola för mig), kläder, smycken, filmer i massor tex BJÖRN GUSTAFSSONS DVD:N! hahah. När det gäller Björre G så blir jag föralltid en liten suktande fjortis (A). Sen fick jag en thailändsk flöjt och biobiletter i julklappsbyte. Så jag och min bror ska dra på bio så här i juldagarna tänkte vi väl :)

Så julen här är fina fisken. Snö och allt, det är ju nästan perfa! 
Nu ikväll blir det bara softa och titta på de där filmerna man aldrig hinner se på julafton. Sen blir det att käka endel, det är ju trots allt jul hoho.

GOD JUL PÅ ER !
En till jasonjullåt skadar väl inte? (med otroligt fin julbild hoho)


Jason Mraz & Tristan Prettyman - All I want for christmas is us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0