a merry little christmas

Nu tar jag en paus i allt julstök. Jag har klätt granen och lagt alla klappar under granen.
Vi ska ju fira julafton ikväll, pga att min mor jobbar imorn. Så ikväll har vi julbord, tomte och hela fadderullan, och imorn ska jag och pappa bara käka godis och titta på julfilmer. Det har vi redan bestämt ^^

I vilket fall. Jag tänker bjuda på en asbra jullåt.
Coldplay är det som står för denna version, och jag kan inte mer än hylla den till skyarna!


Coldplay - Have yourself a merry little christmas




Pontus undrade hur jag uppskattar honom, och det gör jag ju inte..
NAT! Humorn är lika dålig som vanligt, och skämt åt sido så är det svårt att inte se upp till honom och hans närmare 2 meter... Han är verkligen en bra pojk med fina gula glassisar och säkert världens snyggaste garderob. Men jag uppskattar honom inte bara för hans utsida, utan den pojken har så mkt mer.
Han har misstankar mot donken... (det är negativt) men han är lätt att umgås med och man kan snacka om det mesta mellan himmel och jord. Jag tror nog allt att Pontus var den första snubben jag verkligen snackade med när vi började i samma klass. Sjukt skön snubbe måtte jag säga. Fast han kan uppdatera sin blogg tusen gånger oftare och vara lika aktiv som jag har börjat bli :O. Hihi
I vilket fall är det skönt att snubben går i min klass. Stämningen blir lite lättare för pojken är positiv och glad (så länge jag inte ställer till det och byter tonart i en inövad låt :$). 
Dessutom är han partynisse number 1. Om man ska gå på fest, ska man göra det med honom. Det blir verkligen sjukt mycket roligare då!


Nu måste jag fortsätta med julstöket. Ska nog göra lite lakritschokladfudge. Jag känner redan nu hur magen sväller...  ups!
pussas

Kommentarer
Postat av: FRIIIDAAAYYY

GOD JUL KARINOO!!!!!!!!!!! <3

2008-12-23 @ 13:51:44
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0