orättvist

SERIÖST JAG SKA TJUTA HELA KVÄLLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VARFÖR ?!?!?!
Gavin Degraw
kommer till Sverige!  Min älskade undebara Gavin, ni vet en av de bästa sångarna som någonsin skådats på denna lilla jord kommer till den lilla pricken SVERIGE! Den 4 juni. Lätt att jag är där om jag nu vore 20 år. Vem är så idiot att man tar hit Gavin Degraw och har 20årsgräns? Tack för den.



Helt plötsligt så känns allt tomt och tyst.
Igår var ju allt så bra! Seriöst jag somnade nog med ett stort leende på läpparna, drömde gott om Håkan Hellström som låg och snackade goja i min säng medan jag själv åkte rulltrappor som aldrig tog slut på världens största station .. Konstig dröm? - Ja!
Men sen idag... Jag vet inte. Det började bra, men nu så känns det tomt.
Jag borde sluta. Sluta drömma om hur det kan bli, för det kan inte bli så. Ännu en gång är det bevisat.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
- hoppas du talar sanning där Lennon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0