Lamont

VINTERN RASAAAAAT!

Vart tog egentligen april vägen?
Vart tog Mars vägen?
Varför ska tiden gå så fort?

Ikväll så är det dags att ännu en gång se på brasan.  Jag tycker om den traditionen, förutom att det brukar vara ganska kallt. Varendaeviga valborg. Men då, när man blir frusen går man ett steg närmare brasan.
Värme.
Och i vårens glada dagar dyker solen upp ibland. Titt som tätt.
Det är så härligt att känna solens varma strålar mot ens hud. It makes me feel alive.

Nu är det bara cirka en månad kvar. En månad kvar utav 9ab.
De glada dar , vi haft tillsammans.
Är utan tvekan slut.
Fast inte än.
Det gäller att njuta För 9ab är en sådan grymt bra klass.
No words can explain!

Och Lamont kommer till Vadstena i helgen. Lamont in my heart!
De är verkligen HELGRYMMA och jag älskar deras musik.
OAIAIAIAI WE PRAY!
Men det är 18års gräns. Ännu en gång så får inte lilla jag komma in för att höra på något som gör mig glad.
Kan någon säga vad som är meningen med det?
Men jag åldras ju, jag med. Jag blir 16 år om två veckor. Sen är det bara två år till innan ja får se Lamont.
Tiden går ju fort, så ja lär inte blir uttråkad...

Kommentarer
Postat av: kristin

jag är supernöjd. Tack syster

2008-04-30 @ 19:48:38
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0