Jag vet inte vem jag är

 men jag vet att jag är din.


Jag känner mig så tom på ord idag. Det finns så mycket jag vill säga, men allt blir bara en endaste platt pannkaka.
Dessutom, bara så att ni vet, så är min blogg äckelful! Ja har kommit halvvägs å nu orkar ja inte mer... Gäsp.


I go nowhere warm. 
Go nowhere high. 
Until I see you smile
  and feel your calm

Kate Havnevik - Nowhere warm är verkligen veckans låt.
Den är sådär superdupergrymtunderbarvackerbra.
Vill ni få fyra minuter i stillhet, lyssna på den!

Nu avrundar jag här. jag skrev inte en endaste vettig mening, förutom
Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din...

Kommentarer
Postat av: Jenny

du är ju aldrig inne på msn, nu när jag äntligen är det :(

2008-04-20 @ 15:25:41
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0