Dagens: Ingenting

24 oktober

image1

Så är det onsdag, gött kött. Slutade tidigt idag i skolan, som alla onsdagar. Tjugo i 1. Va la hemma vid 1, mös me katten och nu så måste ja bara plugga. Ni vet, bara MÅSTE . Sen om ja vill är en annan sak...
Det är mycket i skolan nu, för mkt, men det är bara att stå ut! It's hard, but I can handle it!

Helgen blev bra, lördagen blev aaasbra. När allt folk kom :) Eller det var inte ås många, bara nåra "tjejor". Sen dök det upp två killar också, men dagen till ära får de räknas som tjejor! Iaf, det var trevlans Arne. Sen sov två av dom, Jenny & Sofie över. Myyspyys.

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Tillägnad ER!!
Och det finns en tjej som jag tänker extra mycket på med den här texten Skit, jag kan inte plugga! Borde logga in på msn så att jag håller koll på bruttan. Ajja, om du läser det här (känn dig träffad då!) ska du veta att
 * You are in my thoughts
* I'll pray for you
*  I love you more than you ever will understand!
Min engelska är skit dålig, det märktes säkert på engelskaprovet vi hade idag.. höhö.


---
Igår hade vi konsert på kulturskolan. Jag spelar ju fijolla.. Gick svinbra, å då menar ja det. Annars brukar ja vara skakig och värsta nervös, spela jättefalskt osv. Men igår höll jag mig riktigt lugn, skakade ingenting och var inget enrvös.. Lite falskt hör ju till, men det blev ändå Bra! Så himla gött. När det går bra, det är då man tycker om det som mest! Plus att jag tycker så vidrigt mycket om dom som spelar i min orkster. Igår var jag helt galen i hon med grönt hår. Haha, Becka heter hon... Hon och jag flabbar åt allt. Vi har så kul! Fast hon är lite ocoolfixerad, även om hon är coolast! ^^ Stolt borde hon va som får bli namngiven i min blogg. :D

Hopp, måste väl ta fram No:n och SO:n och Tyskan.. Vidrigt kul om jag får säga det själv.
Men det är väkl lika bra, så jag får det gjort och kan ringa några samtal sedan. Ska förbruka lite dumleklubbor också. Har ju några hundratals tack vare Elin som var här i lördags också ! :)
Men först , innan jag drar ska ni stå ut med att läsa några rader till. (Varför måste ja alltid skriva så långt för?)

The Ark är fruktansvärt bra! :) MAN I LIKE THEM! Vill bara ha tillbaka den 31 augusti då jag stod i publiken och Ola stod på scenen. Många låtar är grymma, men idag så är jag crajsy i Vendelay! Den andra låten som jag citerade där uppe är Dionne Warwick - That's what friends are for. En annan låt som har missbrukats hela veckan är Kent - Ingenting. Eller det är inte bara jag som har missbrukat den, i skolan går vi runt å trallar på den, så bra är den!
Dom jävlarna tog oss en efter en, dem ljög och bedrog oss med sanningen. Dom jävlarna tog min älskling där, från krönet av kullen kan jag se, min förlorade värld

Så var det med det, ska nu göra en fin pluggblanding och sen fördjupa mig i atomfysikens värld. Tack för att du läste, hörru! :D
/Karin.  Knowing you can always count on me, for sure


Kommentarer
Postat av: Caroline

Anmäl dig till tävlingen så kanske det blir du som får hjälp med designen=)

2007-10-24 @ 16:50:40
URL: http://barbiedagbok.blogg.se
Postat av: poff

jag älskar dig.
fick tårar i ögonen när jag läste det du skrev.
tack

2007-10-24 @ 17:06:53
URL: http://poffy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0