Dagens: Vad det är bra att jag har dig

11 november
358826-13

Hej och hå!

...Nu raderade jag det jag skrev. Haha , förlåt. Jag skrev långt om tankar, funderingar. Det blev för mcyket. Det blev för mycket allvar och jag börjar fundera för mycket utav det. jag skulle inte yttrat mig om det, nu börjar kanske ni fundera. Haha. förlåt.
Jag tar upp det här när jag är tillräckligt mogen. Den dagen, den sorgen.
Jag orkar inte vara mogen. Jag vill bara leka som ett barn. Sjunga, dansa, skratta.
Inte vara allvarlig. Det är inte min grej. :)


Igår blev inget som man tänkte sig, men då fick ja chansen att göra nåt bra istället. Det får du imorgon.
Sen tittade jag på Gosskören. Ok, ja är en filmfantast , men den här var verkligen udnerbart fin!
Franska är inte min grej, visserligen, men ändå. Det är vackert, hela filmen var vacker. Musiken var vacker. Han, Jean Baptiste Manuier, hans röst var vacker. Tycker synd om honom, den dagen då han kommer upp i målbrottet. Tänk om hans talang försvinner, bara för att han inte kan ta de där i särklass höga tonerna?
Jag är i vilket fall i extas när ja hör honom. Inte nog med att han är söt, han sjunger grymt bra!
Jag erkänner, jag har youtubat på honom hela eftermiddagen, när ja inte har sölat matte.
Youtube är bra. Micket bra!


Och sen så har jag letat efter den här låten som jag har klinkat på pianot. Så söt är den. Fick vråldamp på en kille som skrivit blogg om att Nils Karlsson Pyssling och Bertil var bögar eftersom han hade 100 anledningar till varför. (de hade skrubbat varandra på ryggen, de delar köttbulle, nils hade sagt: åh vad dsnäll du är bertil , och bertil hade sagt"såklart jag gör" när Nils frågade om han skulle komma tillbaka... )Man bara: seriöst! Vad spelar dom, 7 år?
I vilket fall.. vad jag ville komma fram till, den låten är fin. Den låten där det är ännu mer bögvarning (!) ? De stod och höll varandra i händerna.. :O Palla

Vad det är bra att jag har dig, vad det är bra att jag har dig-
Vad det är bra att vi har oss, och jätte bra är det förstås.
Att vi får träffas varje dag, och va tillsammans du och jag.
för ingen, nej ingen vill va ensam


that's true. så det är tur att jag har dig, dig och dig. För ingen, iallafall jag, vill inte vara ensam.

Nu ska jag sova, en lång vekca med 2 prov och massa annat skit!
Hörs väl nån gång.
/K Grattis Jenny, vad det är bra att jag har dig.

Kommentarer
Postat av: B-undrare

Vi är några stycken som är lite ledsna i ögat över att Karin stängt sin Bild-dagbok för oss!

2007-11-11 @ 22:30:15
Postat av: Karin

Jaha, och vem är det då?

2007-11-13 @ 12:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0