Dagens: Alternativt Sällskap

2 december
image19

Tänkte idag rikta min blogg till ena riktiga sköna snubbar. Alternativt Sällskap. Män som har bringat massor utav glädje till mig och andra snillar. Med en skiva i bagaget som är grym! Med två livespelningar som jag varit på och som jag fullständigt avgudat! Att dom här killarna har lagt ner gruppen är synd, men jag förstår dom. Allt varar inte för evigt, iaf nästan allt.

Det sägs att jorden blir hetare
Och jag vet varför. "Ja men du borde berätta det"
Det är kontrasten som känns av en männska' som svalnar minsann
Hatar att älska och till och med älskar att hata ibland
Skämtar och ler, hälsar och skakar i hand
Tänk att ingen ser den hemska sagan blir sann
Och till och med pojken är tyst fast hela hovet går naket
Och vi  tänker inte sova vi kan ordna den saken

;)


1 september, 2006. En dag i skolan hemsk, hemsk, hemsk. En dag full med skrock, kallas det så? Jag krossade en spegel i skolan. 7 års otur.. oh :O hemskt. Det har kännts som om det har följt efter mig lite? Iaf, den kvällen så bar det väg till andreaskyrkan. Hade ingen aning om att AS skulle vara där, men det var dom och det blev en kväll som är kvar förevigt. Tre trevliga pojkar som verkligen visste vad de sjöng om. Glada texter! Ett leende på läpparna hela den helgen och med en ny skiva rullandes i cden och iPoden. 

23 mars, 2007. Jag, Jenny, Julia och Niclas åkte till Linköping. de skulle komma dit ! Härlig kväll med diggandes framför scenen. Haha, efteråt snackade vi med Jompet, skön människa :) taget ur min blogg på lunar haha:
Bästa kvällen på LÄNGE !!
Aternativt Sällskap är det bästa bandet någonsin.
why do all good things come to an end ? :(
Tack Jenny, Julia, Niklas och Alternativt för en riktigt trevlig kväll! :)
& det var kul! Kul att han kände igen mig! :D
// Karin. Tänk om vi kunde fånga denna stunden.
 
Ja! det var en underbar kväll det med!
 
ja, nog snackat om Alternativt. Sorgligt, ännu en gång. Men skivan kommer jag alltid ha kvar, skivan som alltid gör en glad. Vett och humor. Underbart. Love it.

---
DECEMBER NU!
Julkalendern "En ritkig jul". Den kan nog bli bra, det tror ja allt :D Sen så har ja börjat följa Sunes Jul. Haha, det är aldrig fel. Favorit julkalendern sen alltid, även om ja var -1 när den gick på tven. Tack för spela in på video ;)
Sen såg ja på "Knocked up" här om dagen, en trevlig film med söta Katherine Heigl från Grey's. Den var rolig, man satt med ett leende :) Rekomenderar! Nu ska ja dyka ner i samhälle 2. Något som ja därimot inte rekomenderar!
Ciao hejdå
/K. Bistro, morötter och jordnötter

Kommentarer
Postat av: Lovisa Fält

Karin, du måste skicka!!!!!

2007-12-05 @ 14:22:29
URL: http://shackles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0