Dagens: all I want

11 december


image21
for christmas  is you
Eller, inte ?! Ja vet inte vad jag önskar mig i julklapp, det är ganska jobbigt faktiskt. Jag älskar den där lyckan, massa paket i knät och man får bara riva upp paketen. Men, för det vill jag önska mig något :O


Bilden är så fin. Måns och Agnes. Om det ska bli ett plus ett är lika med två, så är det dom. Så vackra! och MQ-videon. Jag bara dreglar! NU HÖR JA LÅTEN!

Right back, ugly betty börjar ;)

---
Tillbaka igen. Var var jag ? Måns & Agnes. mm, just det. Med tanke på att de är idolare så är idol över nu. Ingen Christoffer Hiding på förstaprispallen, ingen Daniel Karlsson på den heller utan lite otippat blev Marie Picasso Idol 2007. Fast ändå, tur att det blev hon! Hon sjunger ju som Whitney Houston herself! :D
Undra vad som händer nu på fredagkvällarna. Ingen idol, weirdo. Men det ska bli idol nästa år , det stod det i aftonbladet. På tal om aftonbladet har berättat Melodifestivalsmaskigheter. Det kan ni räkna med, att när dom tiderna kommer så kommer Schlagernörden krypa ut ur sitt skal.
Aftonbladet presenterade typ Karlskrons och Linköpings bidrag, och den intressantaste utav dom som stod med på listan är nog förvånatsvärt BWO. (Kommentar: "Låten är en riktig rökare. Hurtig så in i helvete. Den sätter sig som klister i huvudet", säger Alexander Bard. Låter som att BWO är revanschlystna /aftonbladet) Hahaha. Å så ska Sibel och Ola vara med. Jag orkar inte någon av dom! SUCK. Iaf Sibel, hon kan lära sig att sjunga först! Fast största chocken var nog ändå att Amy Diamond ska vara med. Hallå! Fatta att jag är lika gammal som henne, ska nog ta å skriva nån slinga och skicka in, sen är  ja nog också kändis ;) höh.. not.. Men iaf, Kalaset börjar i februari, like always, å då blir det uppdatering kan jag lova! :D

Nu måste jag titta på Ugly Betty iugen, sen plugga. Mycket plugg nu så här mot slutet. Och mycket Lucia. Men det är otroligt kul! Hajsvajs på er!
Nu hör jag den igen!
All I want for christmas is you
/k


Kommentarer
Postat av: poffiii

men hallå, amy diamond är inte 16!!! :O suck. hon är överallt x) *avundssjuk*

2007-12-11 @ 21:26:10
URL: http://poffy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0