You bring the sun out.

9 timmars arbete. Jag är helt slut... Men jag är även ganska glad för det har varit 9 trevliga timmar.

Nu har jag pratat folkis ett tag med Jakob och tydligen är Glimåkra ansökningsprov samtidigt som vi är i Venedig. Ajdå... Men vi kom fram till att vi borde få skjuta fram det eftersom vi har en asgrym anledning (som borde göra att vi kommer in på folkis bara när vi berättar om den) till att vara borta. Även om jag kommer vilja dö när det väl händer är jag oerhört pepp på att åka på sökningsturné med honom!

På Glimåkra ska tydligen sångarna sjunga den här på ansökningsprovet. Det kanske kan bli bra, jag gillar låten starkt, den är riktigt mysig. Eller vad tror ni?


Randy Crawford - You bring the sun out

Nej, men nu ska jag faktiskt lösa ett tal eller två i den där fantastiska Matte C-boken. My big love.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Sv: Hmmmm, okej, börja med att ladda ner programmet photoscape, seeen, klickar du på "anigif" när du öppnat programmet och sen är det bara att lägga in bilder typ :) hoppas du fattar!

2011-03-06 @ 22:33:03
URL: http://viiraan.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har haft den som sångläxa :D

2011-03-07 @ 17:02:20
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0