Är det en mango, nej nej. Är det papa-JA!

Jag tänker inte söka till Lunnevad har jag nu bestämt mig för. Är tok för ointresserad av den skolan, så varför ska jag lägga energi och pengar på att söka en linje jag inte vill gå på? "bara för att...?" Nej. Här med gör jag ett aktivt val, Lunnevad i höst blire då inte!

Nepp. Nu ska jag ta en promenad och sen efter det ska jag ta tag i livet. Än så länge har jag bara legat i sängen och ätit en mango. Men jag har massa att göra: konstnär, jazz, repotage, matte, fiol, piano.
Sen ska jag försöka äta något riktigt... Det ryktas om Flygande Jakob i kylen. Mmmm.

Jag ska banne mig bli frisk tills imorgon. Det är en viktig dag ju! Jag återkommer senare om varför. Hejhå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kostar det pengar att söka? :o

2011-03-15 @ 22:36:01
Postat av: Anonym

kostar det pengar att SÖKA lunnevad? :o

2011-03-15 @ 22:36:39
Postat av: ??

kostar det att söka? :o

2011-03-15 @ 22:45:36
Postat av: Karin

Sv: det kostar att göra intagningsprovet.

2011-03-16 @ 20:58:25
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0