Abie Baby

Ganska ovärd dag.
Ganska trevlig dag.

Allt började dåligt. Det var kallt, det var snö, det var stressigt. Ständigt ilande huvudvärk och Dar't som var stängt. Innan kammarkören gick jag och Frida till ICA och köpte vitlöksbröd och sen gick vi till Lanemos och köpte kaffe. Efter det var jag back on the track och dagen blev riktigt trevlig. Efter kören gick jag till stan med snyggaste indiekillarna och den ena tog jag en liten spontan shoppingrunda med.

Nu plågas jag eftersom vi inte har några stora kuvert hemma. Brukar man inte ha det eller? Ska skicka in ansökningarna imorgon. Det är lika läskigt som det låter.

Förövrigt är det sjukt mycket nu. Simmar, svimmar, drunknar. Har lite, tiny tiny tiny, panik.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Eller hur! Jag blev fett rädd, men jag hörde att det var en massa saker som hade börjat fungera sen :S hahah :D

2011-03-28 @ 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0