Varför jag hatar att bo på landet??

Jahopp, här sitter man på ett ganska dött resecentrum. Några Emmabodafolk men tusen kilo packning och ölflak, någon gubbe med rullator och några tomma bussar som rullar förbi. Jag då? Mitt tåg är en halvtomma försenat och därför kommer jag missa min buss från mjölby som går om en halvtimma. Näe jag är inte bitter! Faktum är att jag hade det sjuuukt trevligt igår och imorse bjöd jag in mig på paret Strandberg/Bergstedts frukost på Espresso house. (så blir det om man har mig som nattgäst). Det var i vilket fall oerhört trevligt, jag tycker om dom de där två. :) Sen förälskade jag mig i ett par skor och råkade inhandla en klänning på Sisters. Vet egentligen inte om jag behöver den, kanske gör och lämnar tillbaka den imorn för han som jobbade dör var söööt. Hm. Så är läget just nu. Återkommer med bilder från igår sen när jag kommer hem. Om jag kommer hem? Böööl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0