Uppdatering

Jag kom dit då Ron lämnar Harry och Hermione i skogen. Sen vaknade jag när varningstexten på franska rullade.
Tur att man får ha filmen i en vecka så man inte kastade pengarna i sjön liksom. Jag provar igen imorgon.

Precis när jag vaknat får ett jag sms om att åka till Newport ikväll. Sen ett sms om att sätta på 2an. Så jag gjorde det andra förslaget och fick hjärtklappning. Konsert med Jamie Cullum i Albert Hall, London. Sjukt nice, där skulle jag vilja sitta i publiken. Newport skulle vara nice om det iaf gick en buss innan 00.27.... Hatart.

Dock vaknade jag till lite nu. (skriver jag och gäspar)
So... what's next?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Var det ens en fråga?? Svaret är ju givet - facebookchatteeeeen! <3 Ehe..

2011-07-17 @ 00:00:50
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0