Jag ber om ursäkt för att min blogg bara handlar om handboll nu för tiden.

Malin i ettan sa igår att hon förstod varför jag och Lina är så galna i Tamás. Hon sa att han lyste och hade utstrålning. Ja, vilken kille. Jag kommer sakna hans vinkningar och leenden, och jag kommer även sakna hans kära vän nummer 5, Gabor Csazar. Han var snygg på riktigt och en sinnessjuk handbollsspelare.

Nu är VM slut och jag är lika slut. Det kommer seriöst kännas lite tomt för nu har en vecka gått åt till att skrika och heja. Det får nog komma ett highlightsblogginlägg någon gång, men nu finns det inte tid för det. Nu ska jag nämligen snygga till mig inför kvällen. Jag ska åka tillbaka till Lkpg och gå på balkickoff, sen sover jag hos Alva och så jobbar vi PA hela morgondagen. Fråga mig inte hur jag orkar, jag vet knappt själv. Min säng är väldigt mjuk och skön just nu...







Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, så fint! <3

2011-01-22 @ 16:05:46
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Karin, VM är ju inte slut ;) hahaha. Men fattar vad du menar. Det är slut i lkpg. Fint ni sjöng iaf :D

2011-01-22 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0