Corren rules!

Igår var min fina PA-grupp med i Corren. Hahaha. Det var ju fint.
I mjölbytidningen var jag på framsidan, men det stod Emelies namn.
Vi hade ett helt uppslag i tidningen (finns i Lkpgstidningen) och där hade alla förutom Frida och Alva fel namn.
Bra jobbat där Corren. Eller bra jobbat Stefan, vår lärare som inte kan våra namn? EH.

Det är kul det här med vårt PA, det är verkligen uppskattat.
Om ni läser Corren kommer ni förstå det :) :)

Jag känner mig typ som en lokalkändis nu. Sen november har jag varit med i tidningen 4 gånger, varav tre på bild. Den senaste veckan har jag varit med tre gånger, varav två gånger på bild. Jag vet inte ens om jag vågar visa mig på stan för då kommer alla vilja ha min autograf.
Självgod? Nej.
Hungrig? JA! och nu ska jag käääka!

HEY!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Klickar på gilla-knappen

2011-01-26 @ 11:39:39
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad gör ni för projektarbete? :) dåligkoll.se ... :(

2011-01-27 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0