sannerligen Frida

Hahaha, vem sitter på sitt hotellrum och asgarvar.
- I do.

Nej, jag är inte på Costa Rica. När inlägget publicerades var jag på autobahn i Tyskland och tittade på filmen Hackiko. snyft!  Hihi, det var ett roligt skämt och det var antagligen bara Frida och Björn som fattade. (förlåt om jag är ond och ljuger här på min blogg!). Och nu kan vi konstantera att förinstallerade blogginlägg fungerar! ;)

Just nu befinner jag mig i österrike! Vi har kommit till vårat hotell och vi har tagit den första turen till SPAR. Då jag är ganska infödd i detta så var det inte så konstigt att jag direkt gick till Milkahyllan, Almdudlerhyllan och Tictac-hyllan.. Nu har jag ett lager så det räcker imorgon också då affärerna är stängda.
Resan har gått bra, mitt rum är mysigt, jag har tagit en oförskämt lång dusch och har "korkat" upp årets första Almdudler. SINNESSJUKT vad gott det är!

Nu ska jag gå till grannarna innan jag är redo för Suppe. GALANT.
AUF WIEDERSEHEN!



Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha! klickar på gilla-knappen

2011-02-20 @ 13:51:46
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0