Lux

När jag åkte hem idag från Linköping körde jag med världens största flin på munnen. Allt är så bra just nu, jag är så himla glad över allt allt allt. Jag har bokat frisör och sminkning till balen, jag har bokat frisörtid nästa vecka så jag slipper kråkboet som befinner sig på min hjässa och sen. Sen är det klart att kammarkörens hemlighet som det har tisslat och tasslat om sen evigheters tid ska bli av.

Vad kan jag säga? När vi inte tävlar mot resten av världen ska vi sitta på soliga uteserveringar i vårsolen, bli fräkniga och dricka kaffelatte. Eller ja, jag hoppas verkligen att vädret är på topp när vi åker till.... Jag vet inte om jag får säga? Jag kanske ska vänta tills vi har fått tillåtelse att berätta om det? 
Anyway: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Bara för att kammarkören är så himla fin så snor jag en bild från Janne!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja, jag börjar undra om jag inte är lite läskig alltså... Konstigt var det iallafall XD haha :D

Vi köpte inte alla bilder, men vi smygfotograferade typ alla bilder, så vi var lite tjuvaktiga XD haha :D

2011-02-01 @ 22:10:37
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0