Barabappa.

Idag när jag sa hejdå till Björn sa han: "vi ses på bloggen",  "glöm inte blogga" eller nåt sånt där. (jag ursäktar att jag inte kommer ihåg vad han sa precis, men han sa något om att jag skulle blogga iallafall). Jag blev så himla glad, klart jag ska blogga. Jag åker ju inte till något U-land direkt, även om jag kanske inte kommer prioritera datorn väl på plats. Men då jag är beroende av spotify plus att jag har tänkt att titta på sjukt massa film på vägen dit (och skita i jazz och allt vad det nu heter) så har jag givetvis datorn med mig.

Anyway. Då berättade Björn (eller om det var Frida?) att man nu för tiden kan förinstallera blogginlägg. Man skriver de i förväg och sen så dyker de upp när man själv vill. På en amatörblogg som min!!! YEAH. Då fick jag idén att leka en lek. Jag skriver några i förväg och så blandar jag de med de skrivna i nutid och så gissar ni på vilken som är vad.
Eh. Okej. Det kanske inte var så himla roligt... Men jag måste prova på där funktionen i vilket fall.

Och nu skall det fixas in i det sista. För om jag blir klar i kväll (natt?) så kanske jag kan orka med en springtur innan jag sätter mig på en buss i 28 timmar...  It sounds like plan for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0