Tre punkter

Punkt ett:
Jag blev glad imorse när det var molnigt, regnigt och faktiskt kallt. För då kunde jag ta på mig min Fjällräven igen och gudars vad jag har saknat den. Jag vill inte ha höst redan men jag längtar tills det är dags igen för mig och Fjällisen att bege oss på nya äventyr. Hur kan man vara så fäst vid en jacka? Jag kan bara inte köpa en ny (även om det var dags för sisådär några år sen nu..)

Punkt två:

Igårkväll var jag med tokfina Lina och hade en helt underbar kväll. Vi grillade brända kyckligspett, drack lite rosé, spelade kubb, gick runt hela värsta, tittade på Jamie Cullumkonsert/film och hade det toppen. Jag tycker om na något fruktansvärt den tjejen och jag sitter här och skrattar när jag tänker på hur tokig hon är. PAX

Punkt tre:
Ikväll har jag varit i Vadstena och träffar tre sköna brudar. Vi åt kinamat och hade riktigt girltalk. Som jag har saknat girltalk med dessa brudar. Vissa människor...är bara.... så himla.... viktiga för mig. Ni kommer alltid vara det vare sig om ni befinner er i Thailand, Norrköping eller Umeå. Sådeså. <3 HEPP!


Med andra ord.
Ja. Allt är bra.

Kommentarer
Postat av: Lina

Och jag tycker om dig såååååå himla masssooor!! Pax!!! Snoppp!!!! <3

2011-08-08 @ 00:56:27
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh fina fina du. Du är så himla viktig för mig med ska du veta! Hepp! <3

2011-08-12 @ 10:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0