Packa.

Så himla knepigt det är. Jag måste ju visserligen inte tänka på en viss maxvikt men det är så himla svårt ändå. Vad vill man ha med sig? Vad behöver man? Jag har ju ingen aning om hur jag kommer bo och hur stort det är och hur mycket garderobsplats man har och vad man kommer använda och och och och. Nåja, det blir nog bra. Nu ligger allt på tv-soffan. Hela tv-soffan. Sjalarna och koftorna tog störst plats, rätta folkisutstyrseln?

Jaja. Här har jag inte tid att sitta och slöa! Måste paaackkkaaapackkkaapackkkaa!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är omöjligt!!! Jag vill ha med mig alldeles för mycket prylar men jag har ingen aning om hur jag ska få plats med allt.. Vill ha med mig extra hyllor för säkerhets skull hahaha, gud det här går åt skogen!

2011-08-17 @ 15:45:45
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0