Nu gräver jag ner mig på riktigt.

Då vare bara fyrkantsturken kvar då.

Seriöst är det något fel på mig? Eller är det att jag är så hiiimla inspirerande? Just saying. För det är tredje gången bara på några veckor. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag har aldrig varit med om något konstigare sammanträffande?!

Jag vill helst gräva ner mig på direkten. Jag vet inte varför men det gör lite ont att det måste hända mig hela tiden. Jag bryr mig inte egentligen om vem/vilka det är, jag bryr mig bara om att detta händer mig och jag tror seriöst att det är jag som ger någon tur för andra på den fronten som jag själv behöver få någon tur någon gång.

Äsch. Det beror inte på mig! Det beror inte på mig det beror inte på mig! Det är bara ett komiskt sammanträffande. Bara ett komiskt sammanträffande.

What the fuck! Nu ska jag tjuta!


Ni förstår mitt humör och min känsla bättre med denna bild. Bra.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det beror inte på dig det beror inte på dig det beror inte på dig. Fina fina <3

2011-08-18 @ 11:28:48
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/
Postat av: björn

fattar inte riktigt. saknar dig med!

2011-08-18 @ 13:57:51
URL: http://november.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0