En dag i sänder

Hoho, nu sitter jag i kusses lägenhet på Hisingen. Just nu bara slappar, bråkar med hennes mac och hare gött. Ikväll fortsätter vi på samma spår, vi ska på bio! Najz!
Annars ska vi fira. För hon har kommit in på den där franskakursen i Lyon och jag, jag har kommit in på SVF. Så himla najs! Det konstiga är att det börjar redan nästa vecka... IH?!! Inte så mycket tid för att omställa sig på utan det kommer bli att flytta om en vecka. Stört!!
Nåja. Jag är glad. Nu har jag ändå nåt att göra i höst och det kommer bli asgrymt! :) En dag i sänder...
(Säger man så? Det låter askonstigt. Sänder? Sänder vadå?)
CIAO

Kommentarer
Postat av: Arvid

Hur gör man för att bråka med en mac?

kräääm!

2011-08-14 @ 16:45:07
URL: http://onyourshoulders.blogg.se/
Postat av: Arvid

Nu läste jag mitt blogg inlägg om dig och känner mig jättetaskig. Förlåt! Puss

2011-08-14 @ 19:48:51
URL: http://onyourshoulders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0