Busy until the end

Nu har jag skrivit ut en massa massa bilder. Haha, alla ser asröda ut på bilderna eftersom det var någon färgpatron som fattades (uppenbarligen inte röd...) . Nu efteråt är alla färgpatroner slut så snart kommer pappa vara den gladaste mannen på jorden. Hehe.

Nu är det iallafall gjort och jag längtar tills jag får klä väggarna med fina turkiet-, italien-, linköping och vadstenabilder. And let's see, det kommer jag få göra imorgon!! (Woop woop!!!!)

Nu härnäst ska jag få tag på Matilda och min bror. Jag ska dammsuga mitt rum, dricka lite kaffe, duscha mitt skitiga hår och åka till jobbet för att fixa lite lappar. Efter det ska jag sitta på Ågatan hela kvällen.  Det ser jag fram emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0