The omen

It's a bad omen när man måste ta fram nässprayen för att kunna sova.
Jag vill inte bli förkyld. Det händer för mycket hela tiden och jag hinner inte att bli sjuk eller att gå runt och snora för det är så himla energikrävande!

Jag borde kurera mig genom att sova, men jag vill inte sova. Jag vill inte gå till skolan. 
Jag vill bara ligga i min säng, mysa med katten och fnittra åt gilmore girls.

Man kan säga så här. Det är fint med jobbarhelger, för det är ganska trevligt och det klirrar lite extra i plånboken i slutet av varje månad men man är inte ett dugg sugen på skolan sen efteråt. Man vill ha ytterliggare några dagar att vila upp sig och ha tid för myskvällar och dansnätter på Ågatan.


Älskar att vi ska sätta upp Hair förresten. Älskar musiken, älskar denna låten! Har sjungit på den hela helgen! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har också sjungit på den hela helgen.

Helt galet bra låt.

Jag hatade den förut men man var väl ung och dum då. ;)



PUSS! <3

2010-09-27 @ 08:55:47
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: nej då kan det bli pannkaka av hela konserten. Det MÅSTE vara audition för tänk om det är någon som absolut inte kan sjunga som ska göra det. Nej auditiopn är bäst. Och du komemr nog få rollen dui är lite lik henne :D Puss må bästa kvinna vinna :D <3

2010-09-27 @ 16:17:25
URL: http://elsyamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0