sovmorgon

klockan är halv 10. Jag gick upp för en kvart sen. Äter frukuost just nu. Måste gå till skolan om 20 minuter.
Tänk om man fick uppleva sina sovmorgnar så här varje vecka. Hey bror, jag flyttar in till er då?!

dock har jag sovit sådär. precis innan jag skulle sova tittade jag ut genom fönstret och såg en gammal tant med barnvagn i snöstormen. Hon hade en röd basker och jag följde henne med blicken för hon var way to old för ett litet barn. Då ser man att barnet i vagnen är en docka med en plastpåse på huvudet! man ba: WHAT? Givetvis blev jag lite rädd...

Det finns så konstiga människor. exempelvis jag som MÅSTE göra iordnig mig nu!
CIAO ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha, creepy tant! :O

2010-11-23 @ 14:05:49
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0