I wish I could bubblewrap my heart

Nej jag är inte bakis, jag har bara varit uppe halva natten och käkat jordnötssmör och det är därför jag är halvt död.
men det skiter jag i för jag hade världens bästa kväll igår. Helt seriöst. Det är när jag är med er flickor som jag uppskattar livet allra mest.  Jag blir alldeles lycklig när vi helt random står i en cirkel och sjunger till gamla McFlylåtar. Det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår/inatt.  Helt stört!

Världens bästa vänner, det är vad jag har. Och vi ses inte alls för ofta, för en är bosatt i Åre, en i Nkpg och en i Vadstena. Men när vi ses. Då gillas livet. Då äre så bra som det bara kan bli.



Typiskt mig som glömde kameran hemma. Vi får hoppas att Johanna lägger upp de få vi tog med hennes ursnygga iPhone 4. he he he


Kommentarer
Postat av: beccis.

snyft...

2010-11-02 @ 23:45:15
URL: http://bexxol.blogspot.se
Postat av: Karin

och en är bosatt i England!!!!!!

snyft på den!

2010-11-03 @ 16:53:17
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0