Hemmakväll

är nog den bästa idén på länge! jag är helt död. helt slut.

nu är jag hemma efter en trevlig gårdag och idagdag. Igår åkte och Alva hem till henne efter skolan, hade italensk afton med de tre P:na. Pasta, pizza och pesto.
Sen låg vi i hennes säng och sjöng massa Hairmusik och hade det mysigt. :) Sen  åkte vi till linkan, hem till frida och fanny och jobbade pa ända tills några timmar sen. weihu! det kommer bli awsome!

Nu har jag hackat grönsaker och fått ett stort glas rött.  Jag har även fått mig lite choklad och Stevie Wonder sjunger ur högtalarna så allt är fina maränger. Ikväll kommer det bara bli chill. Jag orkar verkligen inget annat!!!!!!
Den här veckan känns.


pyzz

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Hittar du på något kul nu i helgen? :D

2010-11-20 @ 20:58:31
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: Anonym

låter som en skön kväll

kram www.jossis.se

2010-11-20 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0