Summerglow

Idag har jag gjort riskettan, imorgon är det stadskörning och halkan är bokad. Hurray!
Riskettan gjordes med Sofie och det är tillsammans med Sofie som jag ska köra halkan. Värt värre!!!!! <3

Annars blev dagen lite värdelös. Jag kom till skolan för jag tänkte att jag kanske kunde hinna med min sånglektion men såklart kom jag 5 minuter efter att vi slutat. Det är ju kul att alla lektioner är inställda och att jag måste vänta på fiollektionen! Passade på att ändra designen lite här på bloggen och nu ska jag ut och fika med två favoritflickor. :) Efter fiollektion och orkester får jag åka hem, hemkommen runt 22 ikväll. GILLART!

Vädret kan vi ju också passa på att hylla! Vädret på TV:n imorse sa att det skulle bli regn i Östergötland och visst att det är mulet ute men vattendroppar har jag inte sett! Så stört kvavt, det förvånar mig inte om det blir åska...
Jag ska gå till stan och svettas lite iaf :)  :)

TJOHEJ

Kommentarer
Postat av: Lina

Surt att du missade den! :( Men hoppas att allt gick bra på riskettan ;) haha Körkortet är inom räckhåll nu Karin! :D

2010-05-20 @ 16:42:41
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0