Hide and seek

Jag har hittat ett snyggt körarr av Hide and Seek på internet. Jag tänkte lämna in det till Gunilla och förhoppningsvis kunde vi köra den i tjejkören eller någon sextett eller nåt.
Så tänkte jag skriva ut den och får ut hälften av sidorna (de sista) när skrivaren säger att den svarta patronen är slut. Buuuhu! Jag ringer pappa som säger att jag får köpa en ny och eftersom det är lördag så stänger affärerna snart. Otuuuur, jag ville klinka på pianot.


Nu ska vi se om jag får tag på Frida min vän. Det blir antagligen Linköping eller roadtrip idag!
PEACE


jag vet att det här är en manskör, men !! galet vad härliga dom är. diggar och har baseballströjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0