Studyday

En välplanerad dag tänkte jag, det är en riktigt bra studiedag.

Klockan ringde 9. Gick upp kvart över 9. Såg på Grey's, gjorde en smoothie med kiwi, apelsin och mango. Men förstod mig inte på våran mixer så det blev med hela bitar.. :S
Kl 10.20 skulle jag börja med historian. Där följde jag planeringen helt utmärkt. Skrev klart första punkten, hann börja på nästa. Sen blev det matdags och sen spårade allt ur.
Jag började åter igen med Greklandplanering och egentligen skulle jag skrivit klart historian och börjat på Åkeprovet.... nu orkar jag inte mer!!!!!!! 0O

Jag vill se på film!! Det borde egentligen vara högre prioriterat än den här skiten ;)

Men ett tips till er alla. Plugga med Regina Spektor, då blir det mycket bättre!


Regina Spektor - Human of the year

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0