what a shame

efter en hel dag med julkonserter i missionskyrkan är jag ganska nöjd med livet. GILLART så att säga. dock ogillar jag att komma hem och inse att garderoben är katastrof. Alltså. NO kidding. Nu är det katastorfernas katastrof. En ouppackad väska från Karlstad, en väska från lucian igår, en väska med konsertgrejer plus att jag spritt ut hälften av mina kläder i rummet jag sov i innan mitt rum blev klart... Så innan jag kryper ner i min nya säng ska jag sätta på tidernas spotifylista och röja upp garderoben. Det vore ju kul om man kunde hitta några kläder i den någon gång... det gjorde jag inte i morse.

Imorgon blir det tre julkonserter. Jisses, jag är redan trött på låtarna. Men vi kör en tumme upp iaf.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0