So do your a favour

Säg hej till nördiga Karin.
Idag på tåget lyssnade jag intensivt på mitt favoritband som tokigt nog ska splittras. Då fick jag en idé om att tipsa om (minst) en Arken-låt om dagen... Men det kanske är lite väl tjatigt.... esch whatevah. This is MY blog!

Iaf ska ni veta att det finns så SJUKT många bra The Ark-låtar, och då snackar vi inte om hitsen som ni med all säkerhet har hört utan de där låtarna som fyller flera högklassiga skivor.

Typ de här. Helt klart värda att lyssna på


2000 light years of darkness


Bottleneck Barbiturate



NU: PACKA!!!! Imorgon träffar jag favoritkusin hos favoritfaster i Karlstad. Julklappsinköp och en massa prat. Kan behövas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0