nu flyger jag

Jag gillar inte Jay. Jag får mer obehagliga rysningar än behagliga när han sjunger. Han låter precis som Takida och Nickelback och när de kommer på radion är jag snabbast i världen på att byta kanal. Jag vet att han kommer vinna, men vet ni? Jag bryr mig inte. Jag bryr mig inte ett dugg om idol längre. Vad hände där?

Larven blev en fjäril tillslut.


Bytte kanal och tittar nu på På Spåret.
Hade rätt på första tiofrågan. Den handlade om Frankrike <3 <3 <3 <3 <3
GUD vad jag är sugen på värme. Om det skulle finnas lite värme i detta land skulle jag antagligen inte ligga här i soffan och tycka synd om mig själv med feber och skit.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag som trodde jag var ensam om att inte bry mig om idol längre.. Vad hände liksom?

Jag trodde jag blivit sjuk eller nåt, men jag bryr mig verkligen inte ett skit om vem som vinner. (Även om jag redan vet att det blir Jay).

Fast å andra sidan. Tänk om det helt plötsligt kommer fram att hela idol är en bluff och att Andreas egentligen har fått alla röster som kommit in.

Då skulle jag kanske börja kolla igen.

:D

2010-12-03 @ 23:49:28
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Alexander

På en popularitetsomröstning på Aftonbladet har han haft över 50% i flera veckor. Idag låg den på typ 60 %. Hmm... undrar vem som vinner när de andra får dela på typ 15%.. Men jag bryr mig inte så mycket. Hoppas bara att han snabbt faller i glömska som så många andra idoler har gjort. Måtte det gå undan.

2010-12-04 @ 00:01:01
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0