Ding dong

Här med ska jag sluta klaga på december, för idag har det varit en riktigt mysig decemberdag. Vi har startat lussandet och idag var vi på tre avdelningar på två ålderboenden.  Det var jättemysigt och jag ser fram emot att lussa på fler ställen! Som sagt, jag är upptagen varje dag ända fram tills julafton, men det är bara roliga saker! :)

Sen blev jag så glad idag när jag kom hem från skolan, då hade mamma köpt chaite till mig och skrivit en jättegullig lapp. typ "för att du var så duktig på solistkonserten"

så nu ska jag dricka te ett tag och sen ska jag krypa ner i sängen och titta på Gilmore Girls. Jag är så glad att jag inte har en massa skolarbeten just nu som tynger utan mitt största problem just nu är sångtexter och det går ju att överleva så länge man kan ordet papegoja.

Dingdong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0