nöff

Imorgon ska jag köpa gymkort. Jag säger YEEY!
Campushallen, here I am! Jag ska afrodansa dagen lång!

Nu ska jag sova! Det blev sent i natt och därför är jag trött och var seg som en råtta när jag jobbade, men det var det värt. Fansan, Alvsan och Fridsan slagga över här i natt. Empan var också här under kvällen.
omtyckt till tusen! <3

Föresten. Jag satt med psykologin i två timmar idag. Jag gillar det skarpt, gillar att plugga det. Sjukt intressant!!!!
Ser fram emot morgondagens lektion massor. Hoppas att inte greger har svininfluensan. (hysteri, nöff nöff)

godnatt


Kommentarer
Postat av: sofie

jag är också lite smånervös för att bli sjuk. men jag har nog blivit det i alla fall....

hoppas du slipper. du är bäst <3

2009-09-07 @ 19:05:42
URL: http://poffy.webblogg.se/
Postat av: Alfi

YEEY karsan! Afro dans gillar vi skarpt!!

Helgen var super mysigt,det mÅste göras om innom kort!

2009-09-07 @ 22:37:35
URL: http://sweetlifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0