Övningsköra

Dels för att jag har gjort det varenda dag i snart en vecka.
Och dels för att jag är trött, men glad. Och vill dansa. Och skulle vilja se SMK (inte skolmusikkåren, utan slagsmålsklubben) live. Då får man dansa, det slår jag var om. Eller det vet jag ju redan. För det har jag ju hört av dom som har sett dom. (alltså inte jag, för jag ser aldrig någonting :()

Men nu blev det som så att jag inte vill bjuda på övningsköra. Om ni vill lyssna på den kan ni ju söka på youtube vetja.
Here you have Kasta sten istället. Det rycker i benen, jag tror jag ska valsa iväg !


Föresten Frida. Vem var det du hade stirrat på?
puss!


Kommentarer
Postat av: Frida

Frej, han uppe i vänstra hörnet på bilden på videon, han med glasögon ;) Eller troligtvis gick hela SMK förbi men jag känner inte igen alla ^^

2009-07-15 @ 16:36:34
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för fel på skolmusikkåren nu då? xD

det är väl miiinst lika pepp som SMK?

2009-07-16 @ 10:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0