Ms Populär

Hej alla glada!

Om ni undrar över de röda siffrorna i vänstra hörnet är det sån där besöksräknare.
Den har ju börjat från noll, och det är antagligen största anledningen till att den bara står på 2 eller nåt.
Och nu kommer jag få en knytnäve i ansiktet när jag inser att jag inte är så populär som alla tror, och siffrorna kommer aldrig att stiga... !

hoho jaja.
Annars händer inte mycket.
Jag hade planerat min dag idag, alltså verkligen planerat den.
Klockan skulle ringa klockan 11, sen skulle jag äta frulle och spela fiol till 13, då jag skulle läsa ku-hi till kl 14. Kl 14 time for food och 14,30 skulle jag stryka de där kläderna som jag har lovat att göra hela lovet. När jag var klar skulle det skrivas rapport...

Nu är klockan 14,36 och det jag har hunnit med är:
Klockan ringde 11, men jag var så trött och drömde om vårkonserten i 9an, så jag somnade om till 12. Sen åt jag en  långdragen frulle till 13 då jag packade upp fiolen. Jag spelade fiolen en kvart sen blev jag så trött på triol efter triol. (som mitt stycke endast består av!). Sen hamnade jag här, skulle bara sätta igång msn så att låtar och sånt skulle överföras till Jenny, men nepp. Jag blev fast, började grojsa med bloggen och blablabla.

Någon som vet föresten hur man får in sin playlist på bloggen?
Jag har gjort en på en hemsida, har en kod, men har inte den blekaste vart jag ska trycka ner den ?
HELP ME, PLEASE! :)

Nä, nu ändrar jag mitt schema och stryker lite. Göra mamma glad :)
pusshej



föresten. Jag vill ha festival i sommar, men jag är för liten. Eller det är jag ju inte, men mentalt känner jag mig faktiskt för liten. Emmaboda, en del ska ju dit. Frågan är om man ska hänka på. Lite Krunegård, Detektivbyrån, Joel Alme o sådär. Övertalningsmetod förberedes. Ska ju till Frizon iallafall. Det har jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vill också festival, och frizon

varför har du sån där röd räknare i hörnet men ingen annan :O?



2009-01-05 @ 15:43:26
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det jobbiga med besöksräcknare är ju att om jag typ klickar in på din sida 50 ggr per dag så står de att du haft 50 besökare. haha

2009-01-05 @ 15:52:42
Postat av: Jag

Haha! klicka så ofta är du snäll, så verkar jag populär istället (A) haha

2009-01-05 @ 17:21:12
URL: http://gracekarry.blogg.se/
Postat av: Hanna

pussunge, lov är till för att man ska agera impulsivt (kommer vara min ursäkt till att jag INTE har följt mitt pluggschema, eller övat på cellon, eller övat på fiolen, eller kanske bara för det faktum att jag ENDAST rört gitarren i musikväg ;))

puss på't <3!!

2009-01-05 @ 17:27:49
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
Postat av: Freiiidah

Hur får man sånnadär personräknare? jag vill också!!

Följ med till Emmaboda för bövelen! Det kommer bli grymt :D Jag ska beställa biljett snart!

2009-01-06 @ 20:02:23
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0