Jag lagar din mat, pannkakor med sylt på

Nu är jag hemma efter underbara veckor. Det finns så mycket som jag skulle vilja få ner på ett par rader, men eftersom jag är sämst i världen på att fatta mig kort så lär det väl inte bli så.
Frizon var iallafall grymt mysigt. Jag och Matilda bodde i en egen husvagn och den mådde bra förutom en trasig lampa mot slutet. Vi var lite oroliga då det var 12 stycken i den en natt. Spännande men trevligt.
Förutom teeparty i våran husvagn var det massa bra seminarium och konserter. Maia Hirasawa är min husmor. Vilken kvinna, så galet härlig! Jag kommer inom snar framtid lägga upp videor på youtube o sedan här :)
Men bäst var Samuel Ljungbladh. Killen som sjunger i Let's dance och har varit med i så ska det låta? (Pianisten Putte var med i hans band. Söt kille!!). Jag brukar inte vara så mycket för soul, men den konserten var asgrym! Jag stod och dansade hela konserten igenom. Jag som också var dötrött! Tjeena vikken natt! Eftersom han var försenad och började spela vid halv3, var inte konserten slut förrän vid 4 och då blev alla utkörda från området. Förutom jag, Matt och våra kära smålänningar. Vi träffade Ljungbladh och köpte lite signerade skivor. Mysig kille.
Elefant och Kadawatha var också bland de bästa, och de hoppas jag få höra mer av one day. Och Joakim Arenius & praise unit. För er som inte vet vilka de är, är det en liten gospelkör på typ 9 pers som verkligen röjer på scen och verkar ha så grymt roligt. Jag hoppas få vara en av dom, någon dag.

Jag lagar din mat, pannkakor med sylt på, lägger dem sexigt fram på ditt fat.
Skulle vilja lägga upp en video med Elefant här och den låten, för de var så stört sköna. Dock hittar jag ingen riktigt bra inspelning. Med trumpeter och dans. Utan bara remixer eller chillversioner. Så stört bra live så det finns typ inte =)

  



Jag älskar Frizon. Åk dit, det är bra med colaburkar istället för ölburkar och grym musik och världens bästa sällskap. Så svinigt skoj alltså!

Orkesterlägret begav det sig sedan till. Väldigt mysigt må ja säga. Sena nätter, mycket mat och mycket orkesterspelande. I really like it och ser fram emot det här året med sveriges mästare.
Sen träffade jag boysen (and some girls) i SMK. Jag ser inte riktigt lika mycket fram emot skolan längre, haha! Så himla störda killar! Nevars. Nu längtar jag ännu mer, men jag känner på mig att det kommer vara så mycket internt efter emmaboda. Fanny har berättat en del och visst har jag missat saker. Vissa saker är jag glada över att jag missat. Ehm. Nåja. Skola på tisdag å det känns bra :) Nu ska jag avsltua mitt långa blogginlägg.

Älskling jag hoppas att du blir glad

Kommentarer
Postat av: Atefeh

fint skrivet där i slutet ;) gillar dock inte, skola på tisdag HAHA. kramkram

2009-08-16 @ 10:52:50
URL: http://atefehasadi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0