jag saknar dig ibland

hejsvejs!

här kommer den överaktiva bloggaren!

Hörde föresten idag att kravet för en bloggjobbare är att skriva tre inlägg om dagen! 
Värdelöst jobb egentligen, även om jag skulle passa bra som bloggare inom melodifestivalen, eller ännu bättre. Eurovision.
Den delen börjar komma tillbaka nu. Karin the schlagertönt. Allt började med Luuk och Perelli som sammanfattade 2008 häromdagen och jag började dregla av förtjusning. Folk må hata melodifisken och alla dess skandaler, men jag är en true beliver jag. Dessutom så är det en period om året jag verkligen gillar. Eurovision is the shit!


Vad som annars händer i mitt liv för tillfället?
Jag gråter av trötthet... Näe, men nästan.
Varje morgon vill jag gömma mig undet täcket och stanna där. Där är det varmt och skönt och det finns inget bättre än att få sova några timmar till. Det är inte som så att jag inte vill till skolan, men ibland överväger det nästan att stanna hemma. Vad är det för mening att gäspa sig igenom hela lektionerna?


Nej  nu ska jag göra nåt med min kväll. Imorgon är det studiedag och då ska det avverkas tvserieravsnitt.
Ikväll blir det film skulle jag tro. hoho .
Men först bjuder jag på Kristian Luuk. Den skönaste TVprofilen jag har stött på! Mmfillibabba.
Bara för att visa min eurovisionkoll, så påminner de första ackorden om norges bidrag 2003 ^^ (en av tidernas bästa. Jostein Hasselgord - I'm not afraid to move on

Haha! whatever!
Hade fint där ute!  
bajbaj.

Kristian Luuk - Jag saknar dig ibland

Kommentarer
Postat av: Jenny

BUHUUUUU jag vill ha gristian i min tv-ruta NU :(

fy vad deppigt att han inte ska fortsätta



usch

2008-10-09 @ 21:14:59
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0