Do you hear me?

Inte blivit nån blogg på år och dar nu.
Jag har hunnit med att sluta 9an och vara i Frankrike, och ja fattar inte varför ja har varit så dum o inte skrivit lite innan ja åkte?! I vilket fall, de sista dagarna med 9AB var helt fantastiska! Alla var på topp och man frågade sig om och om igen - varför ska vi splittras just nu ?! Jag vet inte hur jag ska klara mig utan 9ab och ja är dönervös inför beskedet om gymnasiumet. Att inte ha någon koll om hösten, det är faktiskt ganska läskigt...

Frankrike var trevligt. Varmt och skönt, men tankarna var ute o flög väldigt mkt. Det här att man är klasslös får en inte så avslappnad precis och det luktade nog bränt utav min hjärna på högvarv. Trots det,  så himla skönt att komma bort ett slag.

Min favoritlåt för tillfället är Lucky med Jason Mraz och Colbie Calliat. Grymt bra!
Tyvärr ingen musikvideo, men ajja... 


En annan låt som ja har nördat i Frankrike är Maia Hirasawa - Mattis and Maia.
Den är grymt bra!


Nu ska jag börja planera packningen, för på onsdag åker ja till Flahult. It will be great! Jag lääängtar!
Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0