7 januari

Jag borde bli bannlyst från affärerna!!
Reor är schysst, men det är inte okej att köpa så mkt osm ja har gjort idag för det skapar typ dåligt samvete.
Jeans, jacka, skidkläder, sjal (nähä?) etc...  Sen shoppade ja i förrgår. Ajjabajsan!
Men det är ju såå kuuul (A) o modet har aldrig varit sngygare, iaf så har sjalarna aldrig varit snyggare. (JAG ÄLSKAR SJALAR!) 
 Då avr det bara dags att börja använda kitet. Nu ska ja verkligen försöka att inte köpa nåt innan österreich. Dvs om 6 veckor eller vad det nu kan va kvar. Nu har ja iaf skidkläderna klara o det känns gutt. nu är det bara att packa o åka! Österrike, jag är redo! Fast det är ju några veckor kvar visserligen :(

På lovet hade ja tänkt att rensa ut min lådor, från noll liksom. Lägga undan det ja aldrig använder o ja ni vet ju hur det går till, men det blev aldrig av. Det var mkt som aldrig blev av på det här lovet. Hur kort får ett lov vara egentligen?! Eller hur fort får det gå? inte så här fort iaf! Imorn börjar skiten, men ja ser fram emot det. en termin då ja ska satsa 100 % på lektioner, läxor o prov. Nationella proven. De tänker vi inte på än ;)

Ska nu ta o packa ner kläderna i mina röriga lådor o sen så ta o käka. Sen ska ja väl sova för imorn börjar det igen.. Drumdrumdrumdrum. SKOOOOLA. yeaha.
Hoppas ni har haft ett bra lov!

Tjohej pancake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0