UBF

Idag känns det bra.
Jag är glad, pigg och utvilad. (typ samma sak?)

Igår kom ja hem från mjölby the metropol vid 9, sen åt jag ett kilo räkor typ själv (för jag älskar de där röda rackarna), sen tittade jag lite på idol, men kom fram till att det var lika tråkigt ikväll som någon annan. Så jag la mig i sängen kl 22 och läste i Ikon. Men ögonen stängdes igen efter en rad, så jag somnade direkt.

Idag vaknade jag vid 10 och då var jag verkligen utvilad.
Nu har jag hela dagen på mig att, eh, plugga. YIPPI!
sen blir det julkonserter ikväll och imorn, vilket jag inte alls är pepp på, men det fixar sig nog. 



Har inget trevligare att skriva just för tillfället.
Nu ska jag liksom skriva rapport  som handlar om: blir lyckligare av att vakna till Beatles - Strawberry fields forever, när man är ung och blind. 

OCH BAJS!!!!!
nu tryckte jag på någon knapp som gjorde att hela adressfältet försvann! JAG SKA JÄMT TRYCKA PÅ SÅNT DÄR! så vet jag inte hur jag får ordning på det förrän efter en kvart!!
skit oxåå

hejdå


Kommentarer
Postat av: Frrrrrridan

Det enda roliga med dendär rapporten är att det är just Unga Blinda i Linköping! Jag menar wtf x]

Min blev asdålig, hur går det för dej?

<3

2008-12-06 @ 14:46:09
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0