It washed my troubles away


Shopping alltså.
jag är så himla nörd, men jag är även så himla nöjd.
Dagens shopping har gjort mig glaaaaaad!

Det var akut. Jag hade bara ett par jeans, de andra råkade visst spricka.. Mina skor var helt sönder i, jag fick skoskav av dom.
Akut? ja!
Så det blev att fara till lkpg och garderoben fick utökas och plånboken tömmas. Ett par jeans, skor, två t-shirtar, en tunika och såklart: en sjal!
Wonderbart!

Dessutom så har Monki öppnat i Lkpg och ja säger då det: JAG ÄLSKAR DEN BUTIKEN!
Vill ha allt där i, så himla coola kläder. Den kanske har funnits där länge, men det var ett tag sen ja var på stan...
Och när ja hittade sjalen, då var min dag fulländad. Jag hade nämligen sett just DEN sjalen i H&M-katalogen och varit SÅ nära att beställa den och då såg jag  den sista hänga där så ensam och snygg. Den sa: Karin köp mig!
och det gjorde ja på en gång o ratade resten utav H&M.

Hela dagen har jag även gott runt o sjungit på Queens Bohemian Symphoni. Så himla bra ja tror ja dör!
Den fastnar verkligen o det har hänt flera ggr att jag sjungit  "mama, ohohohoo"  och mamma har vänt sig om och sagt "ja?"
ironiskt. "just killed a man"

Ikväll blir det att slappa, att shoppa tar musten ur en! Så ja har bastat och ska se körslaget nu. Let's go Brolle!
Och min blogg är misslyckad. Bilden jag hade där uppe vid övertexten försvann.. Jag försöker igen, det är ju kul iaf!
heejsveej.

Kommentarer
Postat av: Jenny

THE WIZ VAR SÅ BRA

så. nu vet du det

2008-04-12 @ 22:37:17
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Om din blogg är misslyckad, vad är min då?
Min är ganska ful och lite för tråkig, som sagt inte i ögon-fallande...
Fast jag börjar nästan fatta lite grann nu hur man gör. :P

2008-04-13 @ 10:12:04
URL: http://wanderer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0