Minns ni den här?

Sen 5 år tillbaka har jag alltid skrivit en massa recensioner om den årliga schlagerfesten. Till en början på lunarstorm och sedan i min andra blogg, där det inte riktigt passat in.
Nu var det på tiden att det fick en egen blogg! Denna blogg är till för att jag ska kunna nörda så mycket som möjligt, jag behöver det nämligen. Det kommer gamla godingar, det kommer gamla skandaler, det kommer analyser och.. ja. Ni förstår nog. Ni läsare som finns får väldigt gärna bidrag med goodies och tankar. Det kommer bli kul!


För att starta eurovision-bloggen på bästa möjliga sätt inleder vi med en kille som kan det här med höjningar.





Vitrysslands bidrag 2009
Petr Elfimov - Eyes Never lie.

Kommentarer
Postat av: Lina

Han är bäst. Lyssnade nyss på den faktiskt! :D Dessutom älskar jag från och med nu denna blogg mest av allllllllt! :D puuuuuuss! <3

2011-02-06 @ 20:35:37
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0